Müşteri Odaklılık

Müşterilerin ihtiyaçlarını yapılan her işin temel odağı haline getirmek; verimli ve güvene dayalı ilişkiler geliştirmek ve korumak.

Sürekli İyileştirme

Mevcut durumu iyileştirmek için harekete geçmek; iyileştirme fırsatlarını belirlemek, çözüm üretmek, ilgili kişilerin önerisine sunmak ve uygulamak.

Harekete Geçme

Hedefleri gerçekleştirme için hızla harekete geçmek; proaktif olmak; hem kişisel olarak, hem de ekip içinde hedeflere ulaşmaktan tatmin olmak.

Kendini Geliştirme

Yeni bilgiler ve deneyimler edinmek için çaba sarf etmek; öğrenme fırsatlarını düzenli olarak araştırmak ve bu fırsatlardan faydalanmak; yeni bilgileri hızla benimseyip uygulamak.